Cahaya_rumahku

Monday, March 2, 2009

the worst ATTITUDE...


Perangai buruk saya bila jadi student:


Saya malas nak pulangkan buku yang saya pinjam dari library. saya jarang pergi library . saya hanya pergi bila nak pinjam buku sahaja terutamanya bila exam sudah dekat. saya tak pernah familiar dengan servis2 (selain pinjam&pulang buku) yg library tawarkan (samada dekat universiti dulu ataupun sekarang). saya selalu kena denda sebab pulangkan buku lambat. paling maksimum saya pernah kena bayar sampai RM14 sebab 'peram' 2 buah buku masa buat final year project. saya tak mahu orang lain pinjam buku tu, hehehe (keji betul). saya ini 'buta' library.hehehe. lagipun, susah nak cari buku yang nak dipinjam. call no panjang berjela2..bila penat2 cari, bukunya tiada.....aduh...jadi bila dapat, saya simpan puas2!jadi sila jangan contohi perangai buruk saya ini...


Kali ni saya ulang balik habit buruk saya ni. tapi tak mengapa, hari ini saya dapat 'hidayah' untuk pulangkan buku2 yg saya pinjam. sudah semestinya saya akan didenda. baik saya cepat2 pulangkan sebab kurang sikit jumlah denda yg saya harus bayar. Ya..saya hampir pokai..banyak yg perlu dibayar. baju batik + BIG, dll...hmm..mana nak korek duit ni..jadi cik bendahari sila tunggu ya, nanti saya bayar juga :)








posted by Baiti_annum at 6:19 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home